Reklamacje

Ważne informacje:

  • Podstawą przyjęcia reklamacji jest poprawnie uzupełniony i przesłany formularz reklamacyjny oraz odesłanie wadliwego wyrobu do firmy Wamtechnik
  • Proces reklamacji jest rozpoczynany w momencie otrzymania zwrotu wadliwego wyrobu do magazynu
  • O wyniku reklamacji informujemy mailowo lub telefonicznie
  • Jeżeli system Klienta wymaga podania numeru reklamacji (RMA) prosimy o uiszczenie takiej informacji w polu UWAGI DODATKOWE formularza reklamacyjnego

Jeśli chcesz zgłosić reklamację - wypełnij formularz i odeślij produkt

    Dane reklamującego:

    Informacje o produkcie:

    Państwa dane osobowe podane w Formularzu reklamacyjnym będą przetwarzane przez Wamtechnik w celu rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi. Pełną informację RODO znajdą Państwo w naszej Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności