REGULAMIN SERWISU WAMTECHNIK

  1. Postanowienia ogólne:
    1. Właścicielem i administratorem Serwisu, jest właściciel marki Wamtechnik Spółka z ograniczoną odpowiedzialności z siedzibą w Piasecznie (05-500), ul. Techniczna 2 bud. H, Piaseczno, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS 0000179475, NIP: 5220104603, REGON: 012110050, adres poczty elektronicznej: office@wamtechnik.pl, tel. (+48) 22 701 26 00
    2. Serwis prowadzony jest w celu prezentacji oferowanych usług oraz produktów przez Wamtechnik oraz świadczenia usług dostępnych drogą elektroniczną (Usługi), określonych w Regulaminie.
    3. Wszelkie prawa do Serwisu są zastrzeżone. Powyższe odnosi się między innymi do zamieszczonych w Serwisie elementów tekstowych, graficznych, układów elementów, formularzy. Korzystanie przez Użytkowników z Serwisu nie powoduje nabycia jakichkolwiek praw do Serwisu. Korzystanie z Serwisu dozwolone jest jedynie w zakresie „dozwolonego użytku” określonego w ustawie z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 24, poz. 83, z późn. zm.), ustawie z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych (Dz. U. Nr 128, poz. 1402, z późn. zm.) oraz ustawie z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 1993 r., Nr 47, poz. 211, z późn. zm.).
    4. Użytkownik korzystając z Serwisu potwierdza, że zapoznał się Regulaminem oraz akceptuje zawarte w nim postanowienia w całości i bez zastrzeżeń.
    5. Zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną Regulamin określa w szczególności:
      1. rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną,
      2. warunki świadczenia usług drogą elektroniczną,
      3. warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną,
      4. tryb postępowania reklamacyjnego.
    6. Regulamin jest udostępniany Użytkownikowi nieodpłatnie za pośrednictwem Serwisu w formie, która umożliwia jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie.
    7. Użytkownik zobowiązany jest do wprowadzania danych w odpowiednich formularzach w Serwisie, zgodnych ze stanem faktycznym i prawnym.
    8. Użytkownik akceptując Regulamin oświadcza, że jest świadomy publicznego charakteru sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną może się wiązać z zagrożeniem pozyskania i modyfikowana danych Użytkownika przez osoby nieuprawnione, dlatego Użytkownik powinien stosować należyte środki techniczne, które zminimalizują te zagrożenia. W szczególności zasadne jest stosowanie przez Użytkownika programów antywirusowych.
    9. Wamtechnik dokłada starań, aby Serwis był należycie zabezpieczony.
    10. Wamtechnik chce zapewniać Użytkownikom Serwisu jak najlepszą obsługę. Korzystając z Serwisu, Użytkownik przyjmuje do wiadomości i akceptuje, że nie będzie:
      1. publikować, przesyłać, redystrybuować, wczytywać ani promować żadnej komunikacji, ani materiałów, które mogłyby mieć negatywny wpływ na działanie Serwisu bądź Usługi;
      2. zachowywać się w sposób ograniczający, utrudniający, przeszkadzający lub uniemożliwiający jakiemukolwiek innemu Użytkownikowi korzystanie z Serwisu bądź w sposób wpływający na bezpieczeństwo strony Serwisu, ani używać w tym celu jakiegokolwiek urządzenia;
      3. używać jakiegokolwiek urządzenia ani próbować używać jakiegokolwiek oprogramowania, narzędzia, agenta bądź skryptu, ani innego urządzenia lub mechanizmu (w tym bez ograniczeń tzw. pająków, botów, crawlerów, awatarów lub inteligentnych agentów) w celu nawigowania po stronie i przeszukiwania jej albo kopiowania jej zawartości. Wamtechnik zastrzega sobie prawo do natychmiastowego zablokowania dostępu do Serwisu Użytkownikowi, który naruszy te zasady lub jakiekolwiek inne zasady będące częścią niniejszego Regulaminu.

  2. Definicje:
    1. Newsletter – (również jako usługa Newsletter) usługa świadczona drogą elektroniczną, która umożliwia otrzymywanie od Wamtechnik cyklicznych informacji w szczególności o ofercie Wamtechnik, nowościach i promocjach, treściach marketingowych, aktualnościach dotyczących Wamtechnik, za wyraźną zgodą i na wyraźne zamówienie. Częstotliwość wysyłania Newslettera, a także jego treść ustalana jest przez Wamtechnik.
    2. Ogólne Warunki Sprzedaży (OWS) – oznaczają niniejszy dokument, który określa zasady i warunki zawierania oraz wykonywania umów sprzedaży Produktów przez Wamtechnik z Klientami, w tym w szczególności zakres odpowiedzialności stron, zasady dostawy, płatności, reklamacji oraz inne postanowienia dotyczące realizacji Umowy Sprzedaży. OWS stanowią integralną część każdej Umowy Sprzedaży zawieranej przez Wamtechnik, o ile strony nie postanowią wyraźnie inaczej na piśmie.
    3. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą;
    4. Przedsiębiorca-Konsument/Przedsiębiorca indywidualny – osoba fizyczna zawierająca umowę na świadczenie Usług, bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
    5. Regulamin – niniejszy regulamin.
    6. Serwis – serwis internetowy dostępny pod adresem https://wamtechnik.pl/wraz z wszystkimi jego podstronami oraz na stronach powiązanych, na których niniejszy Regulamin jest zawarty.
    7. Sklep lub Platforma– prowadzony przez Wamtechnik serwis sprzedaży on-line dostępny dla Użytkowników będących przedsiębiorcami, na stronie internetowej https://b2b.wamtechnik.pl/.
    8. Treść cyfrowa – dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej.
    9. Usługa – usługi świadczone przez Wamtechnik drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu, uregulowane niniejszym Regulaminem.
    10. Usługa cyfrowa – usługa świadczona przez Wamtechnik drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu, pozwalająca na wytwarzanie, przetwarzanie i przechowywanie danych lub dostęp do nich w postaci cyfrowej.
    11. Użytkownik – każda osoba, która korzysta z Serwisu.
    12. Wamtechnik/Usługodawca – Wamtechnik Spółka z ograniczoną odpowiedzialności z siedzibą w Piasecznie (05-500), ul. Techniczna 2 bud. H, Piaseczno, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS 0000179475, NIP: 5220104603, REGON: 012110050;

  3. Usługi świadczone drogą elektroniczną:
    1. Za pośrednictwem Serwisu, Wamtechnik świadczy następujące Usługi:
      1. Dostarczanie treści,
      2. Formularz kontaktowy,
      3. Formularz reklamacyjny,
      4. Newsletter,
      5. Wtyczki do portali społecznościowych,
      6. inne Usługi dostępne w Serwisie, aktualnie dostępne dla Użytkowników.
    2. Użytkownik ma obowiązek korzystania z Serwisu, Usług w sposób zgodny z Regulaminem oraz obowiązującymi przepisami prawa.
    3. Usługa Dostarczania treści:
      1. Korzystanie z Serwisu w zakresie dostarczania treści rozpoczyna się w momencie otwarcia dowolnej strony Serwisu oraz kończy się w momencie zamknięcia ostatniej strony Serwisu.
      2. Korzystanie z Serwisu w zakresie dostarczanych treści jest nieodpłatne, lecz wymaga posiadania urządzenia z dostępem do sieci Internet oraz standardowej przeglądarki stron internetowych.
      3. Dostarczanie treści dotyczy Usług, jak również innych produktów i usług oferowanych przez Wamtechnik – w szczególności informacji o aktualnościach i wydarzeniach dotyczących Wamtechnik. Dostarczane treści mogą zawierać również informacje o kontrahentach biznesowych i podmiotach powiązanych z Wamtechnik lub jego obszarami zainteresowań i działalności.
    4. Formularz Kontaktowy:
      1. Użytkownik ma możliwość skontaktować się z Wamtechnik za pośrednictwem Formularza Kontaktowego udostępnionego w Serwisie.
      2. W celu nawiązania kontaktu poprzez formularz kontaktowy, Użytkownik wskazuje swój adres e-mail, imię, nazwisko, numer telefonu, nazwę firmy, temat oraz treść wiadomości. Następnie powinien kliknąć „Wyślij”. Przedstawiciel Wamtechnik skontaktuje się z Użytkownikiem poza Serwisem za pośrednictwem wskazanego adresu e-mail lub – jeśli zostały podane – innych danych kontaktowych
    5. Formularz reklamacyjny:
      1. Użytkownik ma możliwość złożyć reklamację dotyczącą usług lub produktów Wamtechnik na podstawie innych regulaminów dostępnych w Serwisie lub zawartych umów – postępowanie reklamacyjne dotyczące powyższego jest opisane w odpowiednich, odrębnych dla danych usług regulaminach lub zawartych z Wamtechnik umowach.
      2. W celu złożenia reklamacji poprzez formularz reklamacyjny, Użytkownik powinien co najmniej wskazać nazwę/firmę klienta Wamtechnik, imię i nazwisko osoby zgłaszającej, telefon kontaktowy, adres e-mail, adres zwrotny, typ/nazwę produktu Wamtechnik, którego dotyczy reklamacja, ilość reklamowanych produktów, numer dokumentu zakupu, opis problemu i uwagi dodatkowe (pola obowiązkowe). Dodatkowo może – według własnego uznania – załączyć wybrany z pamięci komputera plik. Następnie powinien kliknąć „Wyślij”.
      3. Szczegółowe informacje dotyczące reklamacji produktów oraz pozostałych usług Wamtechnik znajdują się w Ogólnych Warunkach Sprzedaży Wamtechnik, dostępnych pod adresem wamtechnik.pl.
    6. Newsletter:
      1. w celu korzystania z usługi Newsletter, Użytkownik powinien wypełnić Formularz Kontaktowy dostępny na stronie głównej Serwisu, w zakładce Kontakt oraz pod adresem: https://subskrypcja.wamtechnik.pl/ – oraz wyrazić na otrzymywanie informacji marketingowych i handlowych. Podanie przez Użytkownika adresu e-mail jest konieczne do wykonania Usługi Newsletter. Niedozwolone jest korzystanie z adresu e-mail, z którego korzysta inna osoba,
      2. Użytkownik zobowiązany jest potwierdzić zamówienie Usługi Newsletter poprzez kliknięcie linku potwierdzającego skierowanego na adres e-mail wskazany w formularzu,
      3. Umowa o świadczenie Usługi Newsletter zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia zamówienia usługi Newsletteru przez Użytkownika,
      4. Usługa Newsletter jest dobrowolna, nieodpłatna i świadczona wyłącznie po dokonaniu subskrypcji,
      5. Usługa Newsletter polega na dostarczaniu treści dotyczących Wamtechnik, jego oferty, aktualności, produktów i marki. Newsletter zawiera informacje handlowe i marketingowe Usługodawcy,
      6. Newsletter jest wysyłany cyklicznie przez czas nieoznaczony, do momentu zakończenia korzystania Usługi lub świadczenia Usługi Newsletteru przez Wamtechnik,
      7. rezygnacja z Usługi Newsletter możliwa jest w każdej chwili poprzez kliknięcie linku dezaktywacyjnego znajdującego się w każdej wiadomości e-mail wysłanej do Użytkownika w ramach usługi Newsletter lub poprzez wysyłkę rezygnacji na adres e-mail: marketing@wamtechnik.pl.
      8. Wamtechnik może zrezygnować ze świadczenia Usługi Newsletter w każdym momencie, po poinformowaniu o tym Użytkowników,
      9. Szczegółowe zasady korzystania z Usługi Newsletter określone są w Regulaminie Newsletter dostępnego na stronie wamtechnik.pl.
    7. Wtyczki do portali społecznościowych:
      1. W zakresie wtyczek portali społecznościowych Usługodawca wyłącznie udostępnia wtyczki poprzez ich odpowiednie zamieszczenie w Serwisie.
      2. Wtyczki do portali społecznościowych umożliwiają przejście Użytkownika z Serwisu bezpośrednio do konta Usługodawcy prowadzonego w serwisie społecznościowym.
      3. Zarówno samo działanie wtyczek, jak i portali społecznościowych odbywa się na zasadach określonych w regulaminach poszczególnych portali społecznościowych i jest niezależne od Usługodawcy.
      4. W najszerszym zakresie dopuszczalnym przez prawo Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za działanie wtyczek i portali społecznościowych.

  4. Reklamacje dotyczące Serwisu
    1. Reklamacje dot. problemów z korzystaniem z Serwisu mogą być zgłaszane Wamtechnik pocztą elektroniczną na adres email: marketing@wamtechnik.pl
    2. Każda reklamacja winna zawierać szczegółowy opis problemu.
    3. Prawidłowo złożona reklamacja będzie rozpatrywana przez Wamtechnik niezwłocznie, nie dłużej jednak niż w terminie 14 (czternaście) dni od dnia jej zgłoszenia w sposób wyżej podany. Wamtechnik udziela odpowiedzi, co do sposobu załatwienia reklamacji na adres poczty elektronicznej, z którego wysłano zgłoszenie reklamacyjne, chyba, że w zgłoszeniu reklamacyjnym wskazano inny adres poczty elektronicznej na jaki ma być wysłana odpowiedź.
    4. Wniesienie przez Użytkownika reklamacji, a także jej nieuznanie albo pozostawienie bez rozpoznania przez Wamtechnik nie wpływa na uprawnienia Użytkownika do dochodzenia roszczeń na drodze sądowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
    5. Wamtechnik nie przewiduje korzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.

  5. Rękojmia konsumencka dotycząca usług cyfrowych świadczonych w ramach serwisu
    1. Przepisy niniejszego rozdziału V. odnoszą się wyłącznie do Użytkowników będących konsumentami lub Przedsiębiorcami-Konsumentami i stosuje się wyłącznie w zakresie postanowień niniejszego Regulaminu dotyczących usług cyfrowych.
    2. Usługodawca dostarcza Użytkownikowi będącemu konsumentem lub Przedsiębiorcą-Konsumentem, treść cyfrową lub usługę cyfrową niezwłocznie po zawarciu umowy.
    3. Usługę cyfrową uważa się za dostarczoną w chwili, gdy usługa cyfrowa została udostępniona Użytkownikowi będącemu konsumentem lub Przedsiębiorcą-Konsumentem, lub pobrana na jego urządzenie mobilne, lub gdy Użytkownik będący konsumentem lub Przedsiębiorcą-Konsumentem lub jego urządzenie mobilne, uzyskali do niej dostęp.
    4. Użytkownik będący konsumentem lub Przedsiębiorcą-Konsumentem, może odstąpić od zawartej umowy, jeżeli Usługodawca nie dostarczył mu, pomimo wezwania go do ich dostarczenia, usługi cyfrowej, niezwłocznie lub w wyraźnie uzgodnionym przez strony terminie.
    5. Użytkownik będący konsumentem lub Przedsiębiorcą-Konsumentem może odstąpić od umowy bez wzywania do dostarczenia usługi cyfrowej, jeżeli:
      1. z oświadczenia Wamtechnik wyraźnie wynika, że nie dostarczy usługi cyfrowej, lub
      2. Wamtechnik i Użytkownik będący konsumentem lub Przedsiębiorcą-Konsumentem uzgodnili, że określony termin dostarczenia usługi cyfrowej miał istotne znaczenie dla Użytkownika będącego konsumentem lub Przedsiębiorą-Konsumentem, a Wamtechnik nie dostarczył ich w tym terminie.
    6. W razie odstąpienia przez Użytkownika, od umowy postanowienia ust. 15. – 16., stosuje się odpowiednio.
    7. Treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są zgodne z umową, jeżeli:
      1. ich opis, rodzaj, ilość, jakość, cechy oraz dostępność wsparcia technicznego i aktualizacji odpowiada zawartej umowie;
      2. pozostają przydatne do celu, do którego są potrzebne Użytkownikowi,
      3. nadają się do celów, w których zazwyczaj korzysta się z usługi cyfrowej tego rodzaju;
      4. posiadają cechy typowe dla cyfrowej lub usługi cyfrowej tego rodzaju i których Użytkownik będący konsumentem lub Przedsiębiorcą-Konsumentem może rozsądnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter usługi cyfrowej oraz publiczne zapewnienia złożone przez Wamtechnik, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w jego imieniu, w szczególności w reklamie lub na etykiecie, chyba że Wamtechnik wykaże, że:
        1. nie wiedział o danym publicznym zapewnieniu i oceniając rozsądnie nie mógł o nim wiedzieć,
        2. przed zawarciem umowy publiczne zapewnienie zostało sprostowane z zachowaniem warunków i formy, w jakich publiczne zapewnienie zostało złożone, lub w porównywalny sposób,
        3. publiczne zapewnienie nie miało wpływu na jego decyzję o zawarciu umowy;
      5. są zgodne z wersją próbną lub zapowiedzią, które zostały udostępnione Użytkownikowi będącemu konsumentem lub Przedsiębiorcą-Konsumentem przez Wamtechnik przed zawarciem umowy,
      6. zostały dostarczane z instrukcjami, których Użytkownik będący konsumentem lub Przedsiębiorcą-Konsumentem może rozsądnie oczekiwać.
    8. Wamtechnik informuje Użytkownika będącego konsumentem lub Przedsiębiorcą-Konsumentem o aktualizacjach niezbędnych do zachowania zgodności usługi cyfrowej z umową oraz dostarcza je Użytkownikowi będącemu konsumentem lub Przedsiębiorcą-Konsumentem.
    9. Jeżeli Użytkownik będący konsumentem lub Przedsiębiorcą-Konsumentem nie zainstaluje w rozsądnym czasie aktualizacji dostarczonych przez Usługodawcę zgodnie z ust. 8, Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności usługi cyfrowej z umową, jeżeli:
      1. poinformował Użytkownika będącego konsumentem Przedsiębiorcą-Konsumentem o aktualizacji i konsekwencjach jej niezainstalowania;
      2. niezainstalowanie lub niewłaściwa instalacja aktualizacji nie wynikały z błędów w instrukcji instalacji dostarczonej przez Usługodawcę.
    10. W przypadku gdy treść cyfrowa lub usługa cyfrowa jest niezgodna z umową, Użytkownik będący konsumentem lub Przedsiębiorcą-Konsumentem, może żądać jej doprowadzenia do zgodności z umową. Wamtechnik jest zobowiązany doprowadzić treść cyfrową lub usługę cyfrową do zgodności z umową w rozsądnym czasie i bez nadmiernych niedogodności dla tego Użytkownika.
    11. Wamtechnik może odmówić doprowadzenia usługi cyfrowej do zgodności z umową, jeżeli doprowadzenie ich do zgodności z umową jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Wamtechnik.
    12. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności usługi cyfrowej z umową, wartość usługi cyfrowej zgodnej z umową.
    13. Wyłącznie w przypadku:
      1. wystąpienia jednej z sytuacji opisanych w ust. 11 i 12. powyżej;
      2. gdy Wamtechnik nie doprowadził usługi cyfrowej do zgodności z umową zgodnie z postanowieniami wskazanymi w ust. 10. – 12;
      3. gdy brak zgodności usługi cyfrowej z umową jest bardzo istotny;
      4. gdy z oświadczenia Wamtechnik lub innych okoliczności wynika, że Wamtechnik nie doprowadzi on usługi cyfrowej do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Użytkownika będącego konsumentem lub Przedsiębiorcą-Konsumentem;

        Użytkownik będący konsumentem lub Przedsiębiorcą-Konsumentem może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny usługi cyfrowej albo odstąpieniu od umowy. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość usługi cyfrowej niezgodnej z umową pozostaje do wartości usługi cyfrowej zgodnych z umową.
    14. Po odstąpieniu od umowy Wamtechnik nie może wykorzystywać treści innych niż dane osobowe dostarczone lub wytworzone przez Użytkownika będącego konsumentem lub Przedsiębiorcą-Konsumentem w trakcie korzystania z usługi cyfrowej dostarczonych przez Wamtechnik, z wyjątkiem treści, które:
      1. są użyteczne wyłącznie w związku z usługą cyfrową, które stanowiły przedmiot umowy;
      2. dotyczą wyłącznie aktywności Użytkownika w trakcie korzystania z usługi cyfrowej, które stanowiły przedmiot umowy;
      3. zostały połączone przez Wamtechnik z innymi danymi i nie mogą zostać rozłączone bez nadmiernych trudności;
      4. zostały wytworzone przez Użytkownika będącego konsumentem lub Przedsiębiorcą-Konsumentem, wspólnie z innymi Użytkownikami, którzy nadal mogą z nich korzystać.
    15. Wamtechnik nie jest uprawniony do żądania zapłaty za czas, w którym treść cyfrowa lub usługa cyfrowa były niezgodne z umową, nawet jeżeli przed odstąpieniem od umowy Użytkownik będący konsumentem lub Przedsiębiorcą-Konsumentem z nich faktycznie korzystał.

  6. Wyłączenie odpowiedzialności:
    1. Wamtechnik nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody lub niemożność korzystania z Usługi spowodowane:
      1. utrudnieniami w korzystaniu z Serwisu, powstałych na skutek okoliczności, którym Wamtechnik nie mogło zapobiec lub przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, w tym problemów związanych z działaniem sieci teleinformatycznej lub łączy internetowych, jak również wywołanych zdarzeniami losowymi,
      2. szkodami wywołanymi korzystaniem z Serwisu w sposób nieprawidłowy, w tym korzystaniem z Usługi w sposób sprzeczny z Regulaminem,
      3. niekompatybilnym środowiskiem cyfrowym Użytkownika, nie zgodnym z wymaganiami technicznymi wskazanymi przez Wamtechnik.
    2. Wamtechnik nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres poczty elektronicznej wskazany przez Użytkownika w zamówieniu oraz za usuwanie i/lub blokowanie wiadomości elektronicznych przez oprogramowanie zainstalowane na sprzęcie elektronicznym używanym przez Użytkownika.
    3. Wamtechnik zastrzega sobie prawo do przeprowadzania przerw technicznych w działaniu Serwisu, w szczególności związanych z konserwacją, aktualizacją, rozbudową lub modernizacją systemu. W czasie takich przerw Serwis może być czasowo niedostępny. Wamtechnik nie ponosi odpowiedzialności za brak dostępności Serwisu lub jego funkcjonalności w czasie trwania tych przerw.

  7. Wymagania techniczne konieczne dla korzystania z Serwisu:
    1. W celu prawidłowego korzystania z Serwisu niezbędne jest:
      1. połączenie z siecią Internet,
      2. oprogramowanie pozwalające przeglądanie stron www,
      3. obsługiwanie plików cookie w przeglądarce,
      4. włączenie usługi JavaScript.
    2. Korzystanie z Serwisu wymaga poprawnie skonfigurowanej przeglądarki internetowej Chrome w wersji nie niższej niż 133, Mozilla Firefox w wersji nie niższej niż 135 lub Microsoft Edge w wersji nie niższej niż 133lub innej, w której poprawnie będzie wyświetlał się i działał formularz kontaktowy.
    3. W przypadku niespełniania przez komputer Użytkownika parametrów technicznych opisanych powyżej, Serwis lub poszczególne jego elementy mogą nie działać prawidłowo.
    4. Korzystanie z Serwisu co do zasady jest nieodpłatne. Korzystanie z Serwisu wymaga posiadania aktywnego połączenia z siecią Internet. Ewentualne koszty połączenia internetowego ponosi Użytkownik zgodnie z regulaminem i cennikiem usług wybranego przez siebie dostawcy usług telekomunikacyjnych.

  8. Ochrona danych osobowych

    Przetwarzanie danych osobowych w związku ze świadczonymi przez Wamtechnik Usługami, opisują polityka prywatności oraz polityka cookies, dostępne w Serwisie.

  9. Postanowienia końcowe:
    1. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się obowiązujące przepisy prawa.
    2. Sądem właściwym do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych w wykonywaniem umów zawartych na podstawie niniejszego Regulaminu, jest sąd właściwy według siedziby Wamtechnik.
    3. Regulamin może podlegać zmianom w przypadku zmiany prawa lub warunków świadczenia usług dostępnych w Serwisie. Wamtechnik informuje o zmianie Regulaminu za pośrednictwem strony internetowej https://wamtechnik.pl/ . Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 14 dni od dnia opublikowania nowego Regulaminu w Serwisie.
    4. Wamtechnik może w każdym czasie sprostować zwykłe omyłki pisarskie i redakcyjne Regulaminu. Za zwykłe omyłki pisarskie lub redakcyjne uważa się omyłki, które nie wpływają na prawa i obowiązki stron. Takie sprostowanie nie stanowi zmiany Regulaminu. Sprostowanie obowiązuje od chwili opublikowania sprostowanej treści Regulaminu, umowy dotyczące Usług zawarte przed sprostowaniem Regulaminu realizowane będą na nowych zasadach.
    5. Regulamin wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia jego opublikowania tj. z dniem 04.08.2025 roku.